Monday, June 1, 2015

Blog Khas Berkaitan Perjalanan Sebagai TTC

Assalamualaikum......

Alhamdulillah tiba-tiba dapat idea untuk create blog berkaitan perjalanan aku dalam usaha untuk mendapatkan zuriat. Mula-mula tu just nak kongsi di blog peribadi...tapi fikir-fikir balik arghhh buat je la blog baru khas untuk menyimpan segala memori aku sebagai salah seorang TTCian...

Jadi takde la bercampur sebab blog peribadi aku tu ada macam-macam benda...kata peribadi kan tapi takde la peribadi sangat. Ada cerita pasal jalan-jalan cari makan, resepi masakan aku, jalan sana sini, review produk yang aku guna, dan lain-lain.

Nak campur kisah perjalanan sebagai TTCian dalam blog tu pun takde masalah...tapi aku rasa pengalaman berusaha untuk mendapatkan zuriat ni adalah satu pengalaman manis dan indah...sebab bukan semua orang dapat rasa tau hehe. Jadi adalah lebih baik aku abadikan dalam blog khas...senang nak tengok apabila dah tua nanti hehe. Haaaa panjang kau fikir terus sampai ke tua haha...

Okey harap segala perkongsian aku selepas ini berguna untuk rakan-rakan lain yang sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat. Aku anggap ini adalah diari online yang mencatatkan segala usaha kami suami isteri...jadi awal-awal ni mungkin takde apa sangat yang ingin dikongsi sebab aku baru saje nak bermula...

Yessss 1 Jun 2015 aku berjaya kumpulkan semangat dan kekuatan untuk menjadi sebahagian dari TTCian...

Selepas dua tahun kahwin dan cuba conceive secara natural tapi takde hasil...jadi marilah berganding bahu berusaha sekuat tenaga. Semoga usaha kami berhasil...doakan ye kawan-kawan :)

No comments:

Post a Comment